"" Purple Area: Gamla favoriter från David Design

söndag, augusti 19, 2007

Gamla favoriter från David Design

Här kommer några gamla favoriter från David Design som jag tycker håller än. Soffan 'Hockney' som jag använt i 'Projekt Flower' se här. En ganska hård och kantig soffa som jag tycker är otroligt snygg. Design Eero Koivisto. Alla bilder från David Design.

Here comes a few old favorites from David Design that I still like even if they're not brand new. The sofa 'Hockney' is a little bit hard and square but I like the design of Eero Koivisto. I have used the easychair in one of my projects as you can see here. All images David Design.




Jättebönsäcken 'Bob' som är perfekt om man gillar att halvligga framför teven, på golvet vill säga. Design Monica Förster.

The big beansac 'Bob' is perfect if you like to lay down on the floor and watch tv. Design Monica Förster.



Förvaringsmöbeln 'Funk' finns i flera utföranden, men jag tycker den är coolast med den här orangea plexin.
.
The storage system 'Funk' comes in all kind of sizes and colours but I like this orange a lot.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Hi Purple
I love your blog and how you are posting in english now. Could you please translate your "About Me" into English if at all possible as I would like to be able to read it.
Thanks
Kind Regards
Patricia

Sidsel_._ sa...

Hei
Tak for kommentaren - jer er glad for at have fundet fin blog - vores smag er meget ens - så eg kommer til at bruge lidt tid på at læse hele din blog igennem :)
og du er på min blogroll nu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...