"" Purple Area: Sovrumsinspiration från IKEA

torsdag, augusti 05, 2010

Sovrumsinspiration från IKEA

Var nog lite övermodig när jag skrev att jag skulle blogga hela sommaren. Det är ju så skönt att bara vara ledig och mantrat 'äh, det är ändå ingen som sitter och läser bloggar nu'.. etsade sig på något sätt fast. Så istället blev lite mer slappande i solen. Men nu är jag tillbaka igen och förhoppningsvis, ni hör att jag är mer reserverad numera, så blir det lite fler inlägg nu.

I inkorgen låg en pressrelease från IKEA med deras senaste sovrumsinspiration. Har ni sett broschyren som ligger med i de flesta inredningsmagasinen just nu. Jag blev förtjust i de här somriga och ljusa bilderna. Bilderna är pressbilder.


6 kommentarer:

Unknown sa...

Hej! annaleena heter jag:)
Första gången jag kikar in! :)

Jag fastnade också för Ikeas
nya inspirationblad dom är duktiga!

Du med:)

kramar,Annaleena

Charlotta Ward sa...

Hej hej hello!
Writing in English though I am totally Svensk!
Yes these pictures are so fresh and summery. Almost doesn't look IKEA..

Hope you have had a wonderful summer.


x Charlotta

Johanna sa...

härliga ljusa bilder! Fint med så mycket färg till allt det vita.

Brunkullan sa...

Väldigt fint. Gillar all färg mitt i det vita.

Så fint i din trädgård. En sådan "bro" eller "spång" har jag också en dröm om nedanför stugan. Vi ska schakta och göra stora delar av skogsmarken platt med gräs, men runt om ska det få växa fritt med all midsommarblomster, strutbräken mm som växer där nu. Sen vill jag plantera in större ormbunkar, funkia och andra lund/woodland plantor:)

Inspirerande bilder!
Susanne

House of Jammi - blogg och webshop sa...

De har verkligen fin sommarkänsla i bilderna.

Katja sa...

HImla härliga bilder! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...