"" Purple Area: Slättarps Gård - shoppingtips

lördag, november 08, 2014

Slättarps Gård - shoppingtips

Slättarps Gård har också en mysig inredningsbutik med mycket fint. Självklart passade jag på när vi var däer på eventet häromdagen - hittade snygga ljuslyktor men också ett gäng matchande sammetskuddar. Det här är ett riktigt tips för det är ett perfekt utflyktsmål om man vill förena lunch eller fika med en tur ut på landet och dessutom shoppa lite. Det ligger söder om Malmö - mellan Vellinge och Skegrie.

Den här veckan har det blivit några shoppingrundor, inte så mycket för shoppandets skull utan för att jag ibland känner att jag måste få lite ny inspiration. Se nya prylar i andra miljöer än min egen, helt enkelt få den där lilla kicken som man ibland känner när man hittar något oväntat. Kika gärna på veckans instagram - Purplearea1, där finns bilder från min fredagsutflykt till Mölle och Höganäs.

















































































































































Foto Purple Area

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej o tack för inspirationen till gröna kuddar. Har precis varit o köpt mej en. Lite vintergrönt i tv-soffan.
Hälsar Anita

purple area sa...

Anita, vad kul, har också funderat på just gröna kuddar till soffan. Det blir så snyggt om man har det lite neutralt för övrigt men ändå mycket växter.

/Susann

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...